Gyakran Ismételt Kérdések

Mi a Travelist?

Hogy működik a Travelist?

A Travelistben gondosan válogatjuk a szállodákat és nyaralásokat, és klubtagjaink számára exkluzív ajánlatokat kínálunk. Akciós ajánlataink a legjobbak a neten található összes ajánlat közül, ezt garantáljuk.

Hetente mutatunk rövid Felvillanó akciókat, amelyek kb. tíz napig érvényesek - mindegyiknél feltüntetjük a hátralevő időt. Rengeteg akciós ajánlat lehet egyszerre, de előre értesítünk, mi következik a héten.

Érdemes megjegyezni, hogy minden Felvillanó akciós árunk jobb a neten található áraknál, de ezek száma korlátozott.

A tagok számára gondosan válogatott ajánlatokkal a Travelist a honlapon szereplő szolgáltató, tour operátor és szálloda ügynökeként működik.

Miért foglalj velünk?

Célunk kezdettől fogva az, hogy kiváló szállodákat és nyaralásokat kínáljunk bel- és külföldön, olyan árakon, amelyek garantáltan jobbak a többi online árnál.

A Travelist tagjaként úgy pihenhetsz, hogy biztos vagy az exkluzív, verhetetlen árakban, amíg az akció érvényben van. Ha megtaláltad a tökéletes utazást, nem kell más árakat nézegetned. Mi biztosan olcsóbbak leszünk.

Szeretnénk, ha klubtagjaink értékelnék a foglalásokat. Minden ajánlatunkat gondosan válogatjuk, és mindig igyekszünk apró extrákat biztosítani, pl. szobabővítéseket, Spa kezeléseket vagy engedményeket, üdvözlő ajándékokat vagy vacsorákat, desszerteket - valamit, amitől a pihenésed még különlegesebb lesz.

Az Travelist árgarancia

Garantáljuk a legjobb online árakat

Mit jelent a Travelist Árgarancia?

Üzletkötő csapatunk dolgozik azon, hogy gondosan válogatott, remek üzleteket kössenek és felvillanó akcióink árai kedvezőbbek legyenek a piacon levő áraknál az akció ideje alatt. Folyamatosan böngésszük az internetet, hogy biztosak lehessünk benne, hogy a legalacsonyabb árakat kínáljuk. Nem kell mindenfelé nézelődnöd - garantáljuk az exkluzív és verhetetlen engedményeket.

Ha valahol alacsonyabb árra bukkannánk, rögtön törölnénk az akciót és arra törekednénk, hogy még nagyobb kedvezményeket és extra szolgáltatásokat kínálhassunk klubtagjainknak (pl. üdvözlő pezsgőt, jobb szobát vagy háromfogásos ebédet), amikor visszatérünk az adott szállodához, vagy egyszerűen ejtenénk a hotelt.

Felvillanó akcióink vannak, és reméljük, szerinted is jók vagyunk ebben. Minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy inspiráljunk valami újra. De azt is tudjuk, hogy lehet, hogy konkrét ötleted van az úticéllal és az időponttal kapcsolatban. Ha egy bizonyos helyszínt keresel dátummal, és nekünk nincs, vagy nincs elegendő felvillanó akciónk, mutatunk más hotelt kollekciónkból. Ezeket kékeszöld színnel jelöljük a felvillanó akciók alatt, a legjobb neten elérhető ár feltüntetésével. Ezek nem Felvillanó akciók, hanem olyan ajánlott szállodák, amelyekre épp nincs Felvillanó akciónk. Ezek a szállodák a legjobb, neten elérhető áron szerepelnek. Szeretnénk biztosak lenni abban, hogy a lehető legjobb áron kapod meg, amit szeretnél.

Mi történik, ha máshol olcsóbban bukkanok rá a felvillanó ajánlatotokra?

A mi dolgunk, hogy ez ne történjen meg - eddig nem is fordult még elő. De ha a mienknél alacsonyabb árat találsz, vedd fel a kapcsolatot velünk itt: info@travelist.hu-n és mi eltávolítjuk kínálatunkból az ajánlatot, majd újra tárgyalunk a szolgáltatóval.

Hogy számoljuk az árat és az engedményeket?

Minden felvillanó akciónkat csak klubtagoknak szóló árakon kínáljuk, olcsóbban, mint a neten bárhol máshol. A leginkább reklámozott ár a legnagyobb mértékű megtakarítást és általában - de nem mindig - a lehető legalacsonyabb árat jelenti. Előfordulhat, hogy végül még a reklámozottnál is alacsonyabb árat fizetsz, de csak néhány elérhető időpont közül választhatsz. Ezek az engedmények akkor érvényesek, amikor az akció érvényben van.

Az árat többször ellenőrizzük, mielőtt az akció életbe lép. Amikor az akció elérhetővé válik, mindig megbizonyosodunk arról, hogy az ajánlati oldal tetején levő ár legalább az elérhető időpontok 10%-ára érvényes.

Természetesen mindig a meghirdetett legalacsonyabb ár a legnépszerűbb, ezért sokszor elfogynak a szabad helyek a lejárati idő előtt. Észreveheted, hogy időnként néhány nappal azután, hogy az akció elkezdődik, kicsit magasabb árat hirdetünk. Ennek az az oka, hogy az eredeti ajánlat elfogyott, és ha ez megtörténik, tájékoztatunk a változásról. Áraink számítási módjáról olvashatsz a "további részletek" szekcióban minden egyes ajánlatnál.

Mit kapok?

Mit kapok, ha csatlakozom?

Klubtagjaink számára akár 70%-os engedményt is kínálunk a gondosan válogatott butikhotelek és luxusnyaralások árából. Ha az Felvillanó akcióban van a Travelisten, akkor garantáltan nem fogod megtalálni ugyanezt az ajánlatot olcsóbban.

Ki csatlakozhat?

Bárki lehet klubtag.

Milyen gyakran fogok e-maileket kapni?

Minden hétfőn küldünk egy összefoglalót a hét folyamán érvénybe kerülő akciókról és arról, mikor lép életbe egy adott akció - hogy le ne maradj semmiről. Bármikor lemondhatsz az e-mailekről, és van olyan válogatási lehetőség, amellyel lemondhatod a naponta érkező értesítéseket, így csak heti egy összefoglalót küldünk majd.

Vásárlás

Miért nem láthatom az árakat?

Valószínűleg még nem jelentkeztél be. Ha egyszer bejelentkezel és kiválasztasz egy neked tetsző ajánlatot, az ár megjelenik az ajánlat minden részletével együtt a galéria jobb oldalán.

Hogyan vásárolok?

Úgy vásárolsz, mint bármely más utazási honlapon, vagy fizethetsz előleget azért, hogy fenntartsunk egy szobát, amíg döntesz.

Mit jelent az "előzetes foglalás"?

Klubtagjaink előzetes foglalásokat végezhetnek az akció végéig, ha befizetnek 10 000 Forintot. Egy nyaralás megszervezése időt vesz igénybe, ezt tudjuk. Főleg ha többen utaztok, több utat terveztek vagy egyszerűen csak időre van szükséged a tervezéshez - tudjuk, hogy esetleg nem tudsz azonnal foglalni.

Hogy több időd adhassunk a gondolkodásra, befizethetsz 10 000 Forintot az időpont lefoglalásához, amíg döntesz, így senki más sem foglalhatja le az általad kiválasztott időpontokat (ez az ajánlat lejártáig tart). Ha úgy döntesz, hogy lefoglalod az utat, a 10 000 Ft automatikusan levonódik az árból, ha pedig nem, felkerül a Travelist profilodra hitelként.

Fontos: az előzetes foglalás nem foglaló, és nem garantált, teljes vagy visszaigazolt foglalás. Csak egy egyszerű eszköz arra, hogy mások ne csaphassák le a kezedről az időpontot.

Sajnos, mivel ajánlataink megvásárolhatók máshol is (igaz, nem olyan exkluzív árakon, mint nálunk), a szolgáltató eladhatja azokat, mire te meghozod a döntést. Ha ez megtörténik, az adott dátumot leblokkolják és minden előzetes foglalás automatikus törlésre kerül, a befizetett összeg pedig Travelist profilodra kerül. Természetesen értesítünk róla, ha ez megtörténik.

További információkért nézd meg Szerződési Szabályzatunkat.

A foglalás költségei és kezelési költsége

Milyen költséget tartalmaz a teljes ár?

Mindent megteszünk, hogy a költségeket és az adókat a lehető legalacsonyabb szinten tartsuk, de szükség lehet egy kis összegű foglalási költségre és a fizetési módtól függő egyéb költségekre. Erről tájékoztatunk a vásárlásod előtt.

Mi a foglalási költség?

A foglalás kezelési költsége egy csekély összeg, amelyet a Travelist számít fel. A szállodai befizetés vagy az üdülés árának befizetése során kerül felszámolásra. Ez a nem túl nagy összeg garantálja az ügyfélszolgálat legmagasabb színvonalát. A 37 900 Forintnál alacsonyabb árú tranzakciók esetében nem számoljuk fel. A maximális összeg 7 900 Ft attól függetlenül, hogy az általad elköltött összeg 12 900 Ft vagy 12 900 000.

Mit kapok a foglalási költségért?

Attól függetlenül, amit befizetsz, kis foglalási díj felszámolásával (amely az össz tranzakciós érték függvénye) olyan szakértő csapatot bocsátunk klubtagjaink rendelkezésére, amely segít a foglalással kapcsolatos problémák megoldásában. Fontos, hogy a foglalási díjjal EGYÜTT is alacsonyabb lesz a foglalás ára a Travelist-en, mint a weben található legalacsonyabb ár.

Meghívók és hitelek

Hogyan oszthatom meg a Travelistet barátaimmal?

Szeretjük, ha az emberek beszélnek rólunk - sőt erre anyagilag is ösztönzünk. Megjutalmazunk, ha az általad ajánlott barátok a te személyes ajánló linked alapján a Travelist tagjai lesznek, ha pedig vásárolnak is nálunk, még több hitelt kapsz.

Mi történik, ha több mint egy személy ajánlja valakinek a Travelistet, ki kapja a hitelt?

A hitelért választható személy az lesz, akinek az e-mail címére a felhasználó kattintott.

Készpénzre lehet váltani a barát ajánlásáért kapott hitelt?

Nem. Ez a hitel csak a Travelisten történő foglalásokhoz használható fel.

Ajánlataink - apróbetűs rész...

Milyen a vevői viszonyom a Travelist-tel a foglalás után?

Travelist egy utazási ügynökség, amely gondosan válogatja és exkluzív kedvezményekkel ajánlja utazásait klubtagok számára. Ha a vásárló foglalt a Travelist-n, tulajdonképpen szerződött a szállodával vagy a szolgáltatóval, akivel foglalást végzett. Miért? A Travelist a szálloda vagy a tour operátor termékét árulja, ezért a szállodától, a tour operátortól vagy a szolgáltatótól függ, hogyan biztosítja azt, hogy a vásárló megkapja, amiért fizetett.

Honnan származnak a csillagos értékelések?

Gondosan válogatjuk szálloda- és üdülési ajánlatainkat, amiket klubtagjainknak kínálunk. A csillagok száma hasznos információ a szállásról, és megmutatja, milyen szintűnek minősül a szállás az adott országban. Egy ötcsillagos londoni szálloda más színvonalú lehet, mint egy ötcsillagos athéni vagy isztambuli hotel, de igyekszünk, hogy minden általunk kínált szállás megfeleljen a MI szabványainknak, ami sokkal fontosabb, mint az önkényes csillagos kategorizálás.

Nem vagyok megelégedve a repülési időpontokkal, amiket kaptam.

Mivel repülést tartalmazó üdülési ajánlataink során szolgáltató vagy tour operátor nevében működünk, nincs befolyásunk a repülés időpontjára és közvetlenül nem kínálunk alternatívákat. Ha olyan utazást foglaltál velünk, amely repüléssel jár, és nem tetszik az indulás időpontja, ami a foglaláskor adott volt, ezen sajnos nem tudunk segíteni. Ha a foglalás után változik meg a repülés időpontja, vedd fel a kapcsolatot a szolgáltatóval vagy közvetlenül a tour operátorral.

Az üdülésem repülőutat tartalmaz - mikor tudom meg a repülés pontos időpontját?

Mindig arra törekszünk, hogy klubtagjaink megkapjanak minden, a foglaláshoz szükséges tájékoztatást. Ha utazást is tartalmazó üdülést kínálunk, legyen az repülő-, komp-, hajó- vagy vonatút, a legújabb, legpontosabb utazási időpontokat közöljük, amelyeket a tour operátor bocsát rendelkezésünkre.

Azonban mivel a tour operátor ügynökei vagyunk, nem tudjuk befolyásolni az időpontokat. Minden ajánlatnál közöljük a linket az operátor szerződési feltételeihez - megtalálhatod őket az ajánlat "Utazás részletei" szekciójában minden esetben, ha az üdülési ajánlat utazást is tartalmaz. Közöljük a repülések időpontját. Végleges részleteket a visszaigazolt utazásról a tour operátortól kapsz akkor, amikor lefoglalod azt. Az egyes szolgáltatóknál különbözőképpen zajlik a visszaigazolás, tőlük függ, hogy mikor adják meg a pontos indulási időt.

A repüléssel kapcsolatos többi információt szerződési feltételeink között találod meg.

Kell kötnöm utasbiztosítást?

Minden esetben azt ajánljuk, köss utasbiztosítást, ha üdülni mész. Ez az üdülés legkevésbé kellemes része, ezzel tisztában vagyunk. Pihenésed biztonsága azonban rendkívül fontos. Szeretnénk, ha klubtagjaink minden utazás során rendelkeznének a megfelelő, bel- vagy külföldi utasbiztosítással.

A védettségi foktól függően (és mi mindig átfogó biztosítást ajánlunk) az utasbiztosítás véd az utazás törléséből, egészségügyi okokból, családi vészhelyzetből, poggyászkárból, szolgáltatói hibából és mindenféle más okból felmerülő károsodás következményei ellen. Mindig jobb biztonságban lenni...

Mi van, ha panaszom van az utazás alatt?

Ha nem vagy megelégedve a szálloda vagy a nyaralás bármely aspektusával és úgy érzed, a megvásárolt élmény nem volt tökéletes - a szoba, a kiszolgálás, a konyha vagy a tisztaság nem volt elég jó - tedd azt szóvá a szálloda vezetésénél, a tour operátornál vagy a hely képviselőjénél. A helyszínen ők tudnak megoldást találni, mi pedig lehetőségeinkhez mérten megpróbálunk segíteni.

Nagyon ritkán fordul elő, hogy az utas úgy érzi, a szállás nem olyan, ahogy reklámoztuk - azaz nem azt kapod, amire számítottál - ilyenkor is értesítsd a szálloda vezetőit, a tour operátort vagy a hely képviselőjét először, a gyors megoldás érdekében. Értesíts minket is itt: info@travelist.hu. Azért vagyunk, hogy a luxusutazások foglalása feledhetetlen élményt nyújtson, de azt is szeretnénk tudni, ha nem minden úgy zajlik, ahogy kellene. Visszajelzésed nagyon fontos nekünk.

Ha a repüléssel van gondod - például késés vagy törlés - vedd fel a közvetlen kapcsolatot a tour operatorral (a vészhívó szám a foglalásod visszaigazolásában található).

Mi történik, ha a foglalásom megváltozik vagy törlésre kerül?

Fokozottan odafigyelünk arra, hogy minden adat, ár és tájékoztatás pontos legyen. Néha, nagyon ritkán javítanunk kell valamit az akcióban - épp mielőtt foglalnál vagy pont utána. Ha változtatnunk kell foglalásodon, a lehető leghamarabb értesítünk, ahogy azt szabályzatunkban is megadtuk. Szerencsére ez nagyon ritkán fordul elő.

Az is megeshet, hogy a szolgáltató, a tour-operátor vagy a szálloda töröl egy foglalást. Erre semmi befolyásunk nincs, mert lehetséges, hogy a szállodában nincs több üres szoba vagy a repülőn hely, és erről mi nem kaptunk tájékoztatást, ezért nem fogadják el a foglalást. Mivel mi ügynökök vagyunk, te pedig a foglalással szerződsz, segíteni fogunk abban, hogy visszakapd a pénzedet vagy hogy új időponttal foglalhass. Mi (Travelist) nem vagyunk felelősek a szolgáltató által törölt foglalással kapcsolatos költségekért (pl. ha foglaltál egy szobát Spanyolországban és rögtön ezután megvetted a repülőjegyet, de a szálloda törli a foglalást) - éppen az ilyen esetek miatt ajánljuk utasbiztosítás kötését törlések ellen.

A változtatásokról és törlésekről szóló további tájékoztatást szabályzatunkban olvashatod el.